Komunikat prasowy: Opublikowano 19/09/2024
KONE Corporation, światowy lider w branży wind i schodów ruchomych, ogłasza nową strategię pod nazwą „Rise” na lata 2025-2030. Celem tej strategii jest umocnienie pozycji KONE jako lidera w zakresie doświadczeń pracowników i klientów, zrównoważonego rozwoju oraz innowacji, a także dynamiki wzrostu i poziomu rentowności.
Aby osiągnąć te cele, firma KONE zdefiniowała cztery strategiczne kierunki:
- Przyspieszenie cyfryzacji, aby zasadniczo przekształcić sposób świadczenia usług przez KONE
- Zwiększanie tempa modernizacji, aby wykorzystać nowe możliwości wzrostu
- Uzyskanie pozycji lidera w sektorze mieszkaniowym, który stanowi największy segment branży
- Ograniczenie śladu węglowego, aby zwiększyć wartość dla klientów i wyróżnić się na rynku
Podstawą strategii KONE są ludzie. Firma pragnie być najlepszym pracodawcą oraz partnerem do współpracy.
„Wprowadzając nową strategię, stawiamy wysokie wymagania nie tylko sobie, ale także wszystkim interesariuszom oraz całej branży. Megatrendy, takie jak urbanizacja, rozwój technologiczny i zrównoważony rozwój, stają się dla nas źródłem nowych możliwości, szczególnie w obszarze usług i modernizacji. W miarę jak nasze otoczenie się zmienia, dostrzegamy znaczenie elastycznego modelu biznesowego. Potrzebujemy odważnych działań i nowego spojrzenia. Dzięki większej zwinności biznesowej, odwadze i prostocie możemy przełamać dotychczasowe schematy, wykorzystując nasze możliwości w zakresie cyfryzacji oraz stając się liderem w dziedzinie zrównoważonego rozwoju i innowacji. W efekcie dostarczymy naszym klientom najlepszą wartość oraz doskonałe doświadczenia” – mówi Philippe Delorme, prezes i dyrektor generalny KONE Corporation.
"Jestem przekonany, że dzięki zaangażowaniu naszych pracowników zrealizujemy nasze ambitne cele, które przyniosą korzyści naszym klientom, pracownikom oraz naszej planecie. To nasza szansa na zrealizowanie misji KONE, jaką jest kształtowanie przyszłości miast."Ambicje i cele finansowe firmy KONE
KONE pragnie działać w trzech obszarach zgodnie z nową strategią:
- Być numerem jeden dla pracowników i klientów
- Przewodzić w innowacjach i zrównoważonym rozwoju
- Wyróżniać się dynamicznym wzrostem i rentownością
Długoterminowe cele finansowe firmy pozostają bez zmian:
- Wzrost: szybszy rozwój niż rynek
- Zyskowność: osiągnięcie marży EBIT na poziomie 16%
- Przepływ gotówki: wyższa rotacja kapitału obrotowego
KONE wyznacza także średnioterminowe cele finansowe do końca 2027 roku:
- Wzrost: średni wzrost sprzedaży na poziomie jednocyfrowym
- Zyskowność: skorygowana marża EBIT w przedziale 13-14%
Inwestorzy: Sanna Kaje, wiceprezes ds. stosunków z inwestorami, KONE Corporation, tel. +358 204 75 4705
Media: Hanna Rutanen, wiceprezes ds. komunikacji, KONE Corporation, tel. +358 41 507 1361, media@kone.com
Więcej informacji na temat megatrendów, ambicji, celów, czterech kierunków zmian i podstaw strategii można znaleźć na stronie https://www.kone.pl/o-nas/o-kone/strategia/).
Wcześniejsze komunikaty prasowe dostępne są pod adresem: https://www.kone.pl/informacje-referencje/informacje-prasowe/).
KONE ogłasza nową ambitną strategię na 2025-2030