KONE jako firma - Strategia

Nasza strategia 2025 - 2030: RISE

KONE wkracza w nową fazę swojej strategii na lata 2025-2030 – RISE.

W ciągu najbliższych sześciu lat realizacji strategii, KONE ma ambicję przewodzić branży. Oznacza to pozycję lidera w trzech obszarach: bycie pierwszym wyborem dla naszych pracowników i klientów, prowadzenie w innowacjach i zrównoważonym rozwoju oraz wyróżnianie się dynamiką wzrostu i poziomem rentowności.

Aby osiągnąć tę ambicję, KONE zdefiniowało cztery kluczowe zmiany strategiczne:

  1. Przyspieszenie cyfryzacji, aby zasadniczo przekształcić sposób świadczenia usług przez KONE
  2. Zwiększanie tempa modernizacji, aby wykorzystać nowe możliwości wzrostu
  3. Sukces w sektorze mieszkaniowym, aby dominować w największym segmencie branży
  4. Ograniczenie śladu węglowego, aby zwiększyć wartość dla klientów i wyróżnić się na rynku

W sercu strategii KONE znajdują się ludzie, a firma pragnie być najlepszym pracodawcą oraz partnerem do współpracy.

Wchodząc w nowy okres strategiczny, nadal kierujemy się naszymi wartościami: odwagą, troską, klientocetrycznością i współpracą. To także nasza szansa, aby wypełnić nasz cel: „Kształtowanie przyszłości miast”.

Rise-Visual-1:1400x700

Nasze cztery kluczowe zmiany strategiczne

Przyspieszenie cyfryzacji

Cyfryzacja to siła transformacyjna, która redefiniuje naszą branżę, a tempo tych zmian będzie tylko rosło. Obok bezpieczeństwa i niezawodności, nasi klienci coraz częściej wymagają rozwiązań cyfrowych, które umożliwiają dostęp do informacji w czasie rzeczywistym, natychmiastową reakcję i pełną przejrzystość. Dla nas łączność jest kluczem do tworzenia wartości dla klientów i inteligentniejszego świadczenia usług.

Zwiększanie tempa modernizacji

Starzejący się sprzęt i zmieniające się potrzeby klientów stwarzają szansę na modernizację. Na całym świecie znajduje się blisko 10 milionów wind i schodów ruchomych, które wymagają modernizacji, a liczba ta szybko rośnie. Jednocześnie nasi klienci poszukują zrównoważonych rozwiązań, które poprawiają również doświadczenie użytkowników, bezpieczeństwo i dostępność.

Sukces w segmencie mieszkaniowym

Segment mieszkaniowy stanowi ponad 50% globalnego rynku wind i schodów ruchomych. Wśród klientów segmentu mieszkaniowego istnieje duże zapotrzebowanie na energooszczędne i efektywne ekonomicznie rozwiązania.

Ograniczanie śladu węglowego

Zwalczanie zmian klimatycznych stanowi najważniejsze wyzwanie naszych czasów. Branża budowlana odpowiada za około 40% globalnych emisji dwutlenku węgla, co stwarza znaczącą możliwość wprowadzenia pozytywnych zmian. Setki miast na całym świecie zobowiązały się do osiągnięcia neutralności węglowej, a kolejne planują dołączenie do tego ruchu. Równocześnie nasi klienci poszukują efektywnych rozwiązań, które pozwolą na ograniczenie emisji związanych z procesem budowy oraz eksploatacją obiektów.

Strategia KONE 2021 – 2024: Zrównoważony rozwój we współpracy z klientami

Zrównoważony rozwój we współpracy z klientami to aktualna strategia KONE, obowiązująca do końca 2024 roku. W ciągu czteroletniego okresu strategii 2021-2024 skupiliśmy się na zwiększeniu wartości, jaką dostarczamy naszym klientom, poprzez wprowadzanie nowych, inteligentnych rozwiązań oraz głębsze integrowanie zasad zrównoważonego rozwoju we wszystkich obszarach naszej działalności.

Trzy megatrendy kształtują naszą branżę

Bild

Urbanizacja

Urbanizacja podlega wielu zmianom, a konkurencja między miastami zaostrza się. Istnieje pilna potrzeba zapewnienia przystępnych cenowo mieszkań, a rola rewitalizacji obszarów miejskich staje się krytyczna w kontekście nowej zabudowy.

KONE_DX_CONCEPT_CAR_MG_4367:760x428%2816-9%29

Rozwój technologiczny

Rozwój technologiczny, związany z wprowadzaniem technologii cyfrowych i sztucznej inteligencji AI, przyspiesza i odgrywa coraz większą rolę jako warunek konkurencyjności w różnych branżach.

urban_garden_sweden:760x428%2816-9%29

Zrównoważony rozwój

Setki miast zobowiązały się do osiągnięcia neutralności węglowej, a nasi klienci również wyznaczyli ambitne cele klimatyczne.

KONE jako firma - Strategia

KONE jako firma - Strategia

Podstawą wszystkiego, co robimy, jest kultura naszej organizacji

Zasady podstawowe to obszary, w których nigdy nie idziemy na ustępstwa. Należą do nich: bezpieczeństwo, jakość i dbałość o środowisko. Nasze wartości: odwaga, troska, troska o klienta i współpraca są sercem naszej kultury. Odzwierciedlają one postawy i sposób myślenia, które chcemy rozwijać w KONE.

Przeczytaj więcej o naszej kulturze

Kształtujemy przyszłość miast

W świecie, w którym miasta nieustannie się rozwijają, a coraz więcej ludzi decyduje się w nich osiedlić, w KONE stawiamy sobie jeden jasny cel: chcemy kształtować przyszłość miast.

Przeczytaj więcej o naszym celu

Przeczytaj więcej w naszych publikacjach

Strona korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Dalsze jej użytkowanie oznacza wyrażenie zgody na instalację w komputerze plików cookies – można je odinstalować w każdej chwili, zmieniając ustawienia przeglądarki internetowej. Więcej informacji na ten temat w polityce prywatności.