Krótko mówiąc, jest to serwis oparty o łączność cyfrową, która pozwala na stały monitoring parametrów urządzeń oraz sztuczną inteligencję, z pomocą której identyfikowane i rozwiązywane są potencjalne problemy z windami, schodami ruchomymi i automatycznymi drzwiami budynków, zanim wystąpi awaria.
Zadbaj o satysfakcję gości Twojego hotelu
Recenzje online i relacje w mediach społecznościowych pokazują jak ogromne znaczenie ma dla hotelu satysfakcja gości. Inteligentny Serwis KONE 24/7 Connect zapewnia sprawne działanie wind, a klientom miły pobyt bez przykrych niespodzianek. Zadbaj o reputację Twojego hotelu i nie pozwól sobie na utratę zaufania gości.
LEPSZY WIZERUNEK MARKI
Płynna komunikacja w budynku oznacza lepsze wrażenia gości, lepsze recenzje i wraz z doskonałą obsługą uzasadnia wyższe ceny pokoi.
PŁYNNY PRZEPŁYW LUDZI
Inteligentny Serwis KONE 24/7 Connect ogranicza problemy i poprawia przepływ ludzi w godzinach szczytu.
Inteligentny Serwis KONE w hotelach
MNIEJ PRZESTOJÓW, MNIEJ REKLAMACJI
Zdalna diagnostyka i automatyczne zgłoszenia serwisowe ograniczają przestoje wind i reklamacje gości.
OPTYMALIZACJA NA PODSTAWIE DANYCH
Zaawansowana analityka umożliwia optymalizację przepływu ludzi, wydłuża okres eksploatacji urządzeń i ogranicza koszty.
Skontaktuj się z nami
Strona korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Dalsze jej użytkowanie oznacza wyrażenie zgody na instalację w komputerze plików cookies – można je odinstalować w każdej chwili, zmieniając ustawienia przeglądarki internetowej. Więcej informacji na ten temat w polityce prywatności.
WELCOME TO KONE!
Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?