Monitoruj swoje urządzenia w czasie rzeczywistym
Wyświetlaj aktualne informacje o stanie swoich wind, schodów ruchomych i drzwi automatycznych.
Możesz kontrolować stan swoich urządzeń i postęp prac konserwacyjnych przez całą dobę.
Wyświetlaj aktualne informacje o stanie swoich wind, schodów ruchomych i drzwi automatycznych.
Przejrzyj przeszłe, bieżące i nadchodzące prace konserwacyjne oraz powiązane z nimi koszty.
Szybko i łatwo skontaktuj się ze specjalistą ds. obsługi klienta, jeśli tylko zajdzie taka potrzeba.
Informacje o konserwacji dostępne od ręki w Twoim komputerze
KONE Online zapewnia Tobie i Twojemu zespołowi całodobowy dostęp do danych dotyczących wydajności, konserwacji, awarii i napraw wszystkich urządzeń poprzez czytelną aplikację webową.
Możesz także przeglądać umowy konserwacyjne i generować raporty dotyczące prac konserwacyjnych i kosztów.
W portalu KONE Online możesz przeglądać dane historyczne dotyczące dostępności sprzętu, wydajności i kosztów naprawy – a także tego, jak szybko odpowiadaliśmy na Twoje zgłoszenia serwisowe. Możesz łatwo sprawdzać dane dotyczące wezwań i innych prac konserwacyjnych, aby być na bieżąco z tym, co dzieje się teraz.
Oprócz bieżących działań możesz przeglądać dane dotyczące wydajności sprzętu i kosztów na przestrzeni czasy, aby ułatwić sobie planowanie i budżetowanie w przyszłości.
Powiadomienia dotyczące Twoich urządzeń w czasie rzeczywistym.
Dzięki aplikacji KONE Mobile możesz używać smartfona, aby być na bieżąco ze wszystkim, co dzieje się z Twoimi windami i schodami ruchomymi. Możesz otrzymywać powiadomienia o stanie urządzeń, harmonogramach konserwacji i postępie wszelkich prac konserwacyjnych, które dla Ciebie wykonujemy.
Pobierz aplikację, aby rozpocząć.
Dzięki powiadomieniom o statusie na smartfonie KONE Mobile umożliwia śledzenie postępu wszystkich prac konserwacyjnych od momentu zgłoszenia aż do zakończenia. Otrzymasz pełny przegląd tego, co dzieje się z całym Twoimi urządzeniami, w tym informacje o bieżących pracach konserwacyjnych aktualnym statusie ich działania.
Wysłanie zgłoszenia serwisowego ze smartfona jest szybkie i łatwe, podobnie jak skontaktowanie się ze specjalistą w Centrum Obsługi Klienta KONE.
Dzięki KONE Mobile możesz usprawnić planowanie i budżetowanie dzięki szczegółowym raportom na temat konserwacji urządzeń i historii napraw, w tym informacji o wykonanych pracach i kosztach.
KONE Corporation, światowy lider w branży wind i schodów ruchomych, uzyskał certyfikat cyberbezpieczeństwa IEC 62443 dla swoich wind klasy DX oraz certyfikat ISO 27001 dla swoich usług cyfrowych, w tym KONE 24/7 Connected Services. Osiągnięcia te są pierwszymi w globalnej branży wind i schodów ruchomych
KONE Online jest dostępne dla wszystkich Klientów, którzy mają umowę serwisową z KONE
Inteligencja, neutralność węglowa, zdalna obsługa i całodobowe wsparcie sprawiają, że nowa usługa serwisowa KONE prezentuje najwyższy standard w zakresie zrównoważonego serwisu wind.
Kryzys klimatyczny sprawił, że zrównoważony rozwój środowiska znalazł się na pierwszym miejscu w agendzie, ale zrozumienie języka stojącego za zielonymi zobowiązaniami firmy nie zawsze jest proste.
KONE osiągnął kamień milowy 18 miesięcy przed terminem, kiedy to jednostki produkcyjne KONE stały się neutralne pod względem emisji dwutlenku węgla pod koniec czerwca 2023 r. Osiągnięcie to świadczy o zaangażowaniu firmy KONE w realizację zobowiązania klimatycznego i zapewnieniu najlepszych w swojej klasie operacji łańcucha dostaw na całym świecie.