KONE Care Intelligent Service - sztuczna inteligencja w serwisie wind i schodów ruchomych ✔️

Rewolucja w konserwacji dzięki sztucznej inteligencji (AI)

Konserwacja wind i schodów ruchomych staje się cyfrowa i inteligentna. Twoje urządzenia są bardziej niezawodne i bezpieczniejsze. Usuwamy usterki, zanim spowodują one przestoje. Inteligentny Serwis KONE Care Intelligent Service dostarcza cennych informacji o nadchodzących wymaganiach konserwacyjnych i identyfikuje nieprawidłowości zanim spowodują one awarie. Łączymy windy i schody ruchome z naszą usługą w cyfrowej chmurze i korzystamy z analiz opartych na sztucznej inteligencji, aby podejmować trafniejsze decyzje dotyczące działań serwisowych. Zobacz, jakie korzyści Inteligentny Serwis KONE przynosi Twojemu biznesowi.

Lepsze wrażenia i bezpieczeństwo użytkowników

Stały monitoring zwiększa bezpieczeństwo i niezawodność urządzeń. Efektem jest płynny przepływ ludzi i zadowoleni użytkownicy.

Inteligentna konserwacja i planowanie

Przewidywanie i podejmowanie działań, zanim dojdzie do awarii, oszczędza czas i pracę zarządców obiektów. Realizując proaktywne działania na podstawie zaawansowanej analizy danych przedłużamy okres eksploatacji wind i schodów ruchomych.

Sposób na zwiększenie wartości

Inteligentny Serwis wind i schodów ruchomych KONE przedłuża żywotność urządzeń, pomaga w podejmowaniu lepszych decyzji inwestycyjnych i zapewnia przewagę konkurencyjną Twojemu budynkowi.

Ochrona środowiska

Inteligentny Serwis KONE pozwala zdalnie zdiagnozować usterki. Zamówimy odpowiednią część zamienną i przywieziemy ją ze sobą podczas następnej wizyty. Eliminując potrzebę dodatkowych wyjazdów do obiektu, ograniczamy emisję CO2.

Kompensacja emisji dwutlenku węgla dla KONE DX

Pierwsza – neutralna pod względem emisji dwutlenku węgla – usługa konserwacji wind KONE DX

+70%

Proaktywne zapobieganie usterkom

Udział prewencyjnych działań konserwacyjnych w ciągu pierwszych 2 lat sięga 70%

Zdalny serwis i pomoc techniczna

Zdalny serwis i pomoc umożliwia zespołowi serwisowemu KONE przeprowadzanie aktualizacji oprogramowania i ponowne uruchamianie windy w razie potrzeby, co znacznie poprawia czas reakcji na interwencje.

Wsparcie twojego biznesu

Sprawne działanie Twoich urządzeń to fundament działania Twojej firmy. Proaktywne rozwiązywanie problemów i optymalizacja planu konserwacji dopasowana do Twoich potrzeb zapewnia niezakłócony przepływ ludzi i rozwój Twojej firmy.

-30%

Mniej usterek widocznych dla użytkowników

Proaktywne działania serwisowe ograniczają liczbę usterek widocznych dla użytkowników i zmniejsza liczbę połączeń z centrum serwisowym:

Inteligentny Serwis KONE zapewnia płynny przepływ ludzi w Twoim budynku

1 Całodobowy monitornig

Urządzenia w czasie rzeczywistym przesyłają informacje o parametrach technicznych i statystykach użytkowania do naszej infrastruktury cyfrowej (cyfrowej chmury).

2 Zaawansowana technologia wykrywania przyszłych usterek

Wszystkie dane pochodzące z urządzeń są przetwarzane przez zaawansowany system analityczny. Gdy system identyfikuje potrzebę konserwacji, natychmiast informuje pracownika serwisu lub pracownika obsługi Klientów, w zależności od wagi problemu.

3 Powiadomienia w czasie rzeczywistym

Wiemy o nieprawidłowościach zanim usterkę zauważą Użytkownicy. Szczegółowe dane o parametrach technicznych i ich przyczynach pozwalają nam szybciej rozwiązać problem lub lepiej zaplanować działania serwisowe.

4 Optymalne działania serwisowe

Stały harmonogram wizyt serwisowych jest zastąpiony przez czynności serwisowe wykonywane wtedy, kiedy trzeba – maksymalizując niezawodność urządzeń, Twój komfort i bezpieczeństwo, okres eksploatacji oraz przyjazność dla środowiska.

4 Zdalny serwis

Usługa umożliwia zespołowi serwisowemu KONE przeprowadzanie zdalnej aktualizacji oprogramowania windy w najbardziej dogodnym czasie, co tradycyjnie wymagałoby fizycznej wizyty w budynku.

5 Zdalne ratowanie

Teraz możemy zaoferować możliwość zrestartowania windy w 1 minutę po otrzymaniu powiadomienia o problemie

6 Kompensacja emisji dwutlenku węgla dla KONE DX

Kompensujemy pozostałe emisje, w tym emisje CO2 spowodowane bezpośrednimi i pośrednimi działaniami serwisowymi - częściami zamiennymi, interwencjami serwisowymi i sprzętem.

7 Przewidywalność kosztów

Wszystkie wizyty serwisowe są w cenie usługi. Wyłączone są tylko wizyty związane z dewastacją urządzeń, pożarem, zalaniem i niewłaściwym użytkowaniem. Kwestia napraw regulowana jest indywidualnie w kontraktach serwisowych.

8 Pełna przejrzystość

Właściciele urządzeń lub Zarządcy są informowani na bieżąco o wszelkich wykrytych problemach oraz szczegółach proponowanych przez nas działań. Dzięki temu mogą z wyprzedzeniem zaplanować termin wykonania prac i odpowiednią pozycję w budżecie.

KONE Care Intelligent Service - sztuczna inteligencja w serwisie wind i schodów ruchomych ✔️

img_Board of directors_Us technician van

Konserwacja neutralna pod względem emisji CO2

KONE Care Intelligent Service DX - pierwsza w branży oferta konserwacji neutralnej pod względem emisji dwutlenku węgla

Dostęp do aktualnych danych wszędzie i o każdej porze

Zawsze dostępne dane konserwacyjne przekazywane w czasie rzeczywistym

img_Preventive_maintenance_08_Selected_highlights-688x376

KONE Online

Usługa KONE Online zapewnia Twojemu zespołowi całodobowy dostęp do danych dotyczących wydajności, konserwacji, awarii i napraw całego Twojego sprzętu za pośrednictwem prostego w obsłudze portalu sieciowego.

img_Preventive_maintenance_09_Selected_highlights-688x376

KONE Mobile

Aplikacja KONE Mobile pozwala na bieżąco śledzić wszystko, co dzieje się w zarządzanym przez Ciebie środowisku — z każdego miejsca i o każdej porze. Możesz otrzymywać powiadomienia mobilne dotyczące on stanu urządzeń, harmonogramów konserwacji i postępu realizowanych przez nas prac konserwacyjnych.

KONE Care Intelligent Service - sztuczna inteligencja w serwisie wind i schodów ruchomych ✔️

img_KONE-Cybersecurity-2

KONE zdobywa certyfikaty cyberbezpieczeństwa dla swoich wind klasy DX i usług cyfrowych

KONE Corporation, światowy lider w branży wind i schodów ruchomych, uzyskał certyfikat cyberbezpieczeństwa IEC 62443 dla swoich wind klasy DX oraz certyfikat ISO 27001 dla swoich usług cyfrowych, w tym KONE 24/7 Connected Services. Osiągnięcia te są pierwszymi w globalnej branży wind i schodów ruchomych

Dowiedz się więcej o naszym zobowiązaniu klimatycznym i o tym, jak dostarczamy zrównoważone produkty i usługi z naszych historii

shutterstock_1673936440:535x365

KONE wprowadza nową, inteligentną, neutralną pod względem emisji dwutlenku węgla, zdalną konserwację, umożliwiającą udzielenie pomocy pasażerom nawet w ciągu kilku minut!

Inteligencja, neutralność węglowa, zdalna obsługa i całodobowe wsparcie sprawiają, że nowa usługa serwisowa KONE prezentuje najwyższy standard w zakresie zrównoważonego serwisu wind.

offset_147936:535x365

Znasz poziom swojej neutralności węglowej vs Net Zero? Co oznaczają terminy klimatyczne i dlaczego mają znaczenie?

Kryzys klimatyczny sprawił, że zrównoważony rozwój środowiska znalazł się na pierwszym miejscu w agendzie, ale zrozumienie języka stojącego za zielonymi zobowiązaniami firmy nie zawsze jest proste.

shutterstock_134622077_city_greenery_park:535x365

KONE jako pierwsza w branży osiągnęła neutralność węglową jednostek produkcyjnych na całym świecie

KONE osiągnął kamień milowy 18 miesięcy przed terminem, kiedy to jednostki produkcyjne KONE stały się neutralne pod względem emisji dwutlenku węgla pod koniec czerwca 2023 r. Osiągnięcie to świadczy o zaangażowaniu firmy KONE w realizację zobowiązania klimatycznego i zapewnieniu najlepszych w swojej klasie operacji łańcucha dostaw na całym świecie.

Formularz kontaktowy

Sample form






+48






My query is about *|Installing new equipment in a new building|Installing new equipment in an existing building|Maintenance|24/7 Connected Services|Other
Equipment/service type *|Elevator|Autowalks|Escalators|Advanced People Flow solutions |People Flow planning|Other


Maksymalny rozmiar 25 MB, formaty: xlsx., docx., pptx., pdf, zip, png, jpg, jpeg
Wypełnienie formularza kontaktowego oznacza, że zawarte w nim dane osobowe zostaną umieszczone w bazach danych KONE. Więcej informacji na temat ochrony danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce ochrony prywatności.


Strona korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Dalsze jej użytkowanie oznacza wyrażenie zgody na instalację w komputerze plików cookies – można je odinstalować w każdej chwili, zmieniając ustawienia przeglądarki internetowej. Więcej informacji na ten temat w polityce prywatności.