Lepsze wrażenia i bezpieczeństwo użytkowników
Stały monitoring zwiększa bezpieczeństwo i niezawodność urządzeń. Efektem jest płynny przepływ ludzi i zadowoleni użytkownicy.
Konserwacja wind i schodów ruchomych staje się cyfrowa i inteligentna. Twoje urządzenia są bardziej niezawodne i bezpieczniejsze. Usuwamy usterki, zanim spowodują one przestoje. Inteligentny Serwis KONE Care Intelligent Service dostarcza cennych informacji o nadchodzących wymaganiach konserwacyjnych i identyfikuje nieprawidłowości zanim spowodują one awarie. Łączymy windy i schody ruchome z naszą usługą w cyfrowej chmurze i korzystamy z analiz opartych na sztucznej inteligencji, aby podejmować trafniejsze decyzje dotyczące działań serwisowych. Zobacz, jakie korzyści Inteligentny Serwis KONE przynosi Twojemu biznesowi.
Stały monitoring zwiększa bezpieczeństwo i niezawodność urządzeń. Efektem jest płynny przepływ ludzi i zadowoleni użytkownicy.
Przewidywanie i podejmowanie działań, zanim dojdzie do awarii, oszczędza czas i pracę zarządców obiektów. Realizując proaktywne działania na podstawie zaawansowanej analizy danych przedłużamy okres eksploatacji wind i schodów ruchomych.
Inteligentny Serwis wind i schodów ruchomych KONE przedłuża żywotność urządzeń, pomaga w podejmowaniu lepszych decyzji inwestycyjnych i zapewnia przewagę konkurencyjną Twojemu budynkowi.
Inteligentny Serwis KONE pozwala zdalnie zdiagnozować usterki. Zamówimy odpowiednią część zamienną i przywieziemy ją ze sobą podczas następnej wizyty. Eliminując potrzebę dodatkowych wyjazdów do obiektu, ograniczamy emisję CO2.
Pierwsza – neutralna pod względem emisji dwutlenku węgla – usługa konserwacji wind KONE DX
Udział prewencyjnych działań konserwacyjnych w ciągu pierwszych 2 lat sięga 70%
Zdalny serwis i pomoc umożliwia zespołowi serwisowemu KONE przeprowadzanie aktualizacji oprogramowania i ponowne uruchamianie windy w razie potrzeby, co znacznie poprawia czas reakcji na interwencje.
Sprawne działanie Twoich urządzeń to fundament działania Twojej firmy. Proaktywne rozwiązywanie problemów i optymalizacja planu konserwacji dopasowana do Twoich potrzeb zapewnia niezakłócony przepływ ludzi i rozwój Twojej firmy.
Proaktywne działania serwisowe ograniczają liczbę usterek widocznych dla użytkowników i zmniejsza liczbę połączeń z centrum serwisowym:
Zobacz jak działa Inteligentny Serwis KONE 24/7 Connect
Urządzenia w czasie rzeczywistym przesyłają informacje o parametrach technicznych i statystykach użytkowania do naszej infrastruktury cyfrowej (cyfrowej chmury).
Wszystkie dane pochodzące z urządzeń są przetwarzane przez zaawansowany system analityczny. Gdy system identyfikuje potrzebę konserwacji, natychmiast informuje pracownika serwisu lub pracownika obsługi Klientów, w zależności od wagi problemu.
Wiemy o nieprawidłowościach zanim usterkę zauważą Użytkownicy. Szczegółowe dane o parametrach technicznych i ich przyczynach pozwalają nam szybciej rozwiązać problem lub lepiej zaplanować działania serwisowe.
Stały harmonogram wizyt serwisowych jest zastąpiony przez czynności serwisowe wykonywane wtedy, kiedy trzeba – maksymalizując niezawodność urządzeń, Twój komfort i bezpieczeństwo, okres eksploatacji oraz przyjazność dla środowiska.
Usługa umożliwia zespołowi serwisowemu KONE przeprowadzanie zdalnej aktualizacji oprogramowania windy w najbardziej dogodnym czasie, co tradycyjnie wymagałoby fizycznej wizyty w budynku.
Teraz możemy zaoferować możliwość zrestartowania windy w 1 minutę po otrzymaniu powiadomienia o problemie
Kompensujemy pozostałe emisje, w tym emisje CO2 spowodowane bezpośrednimi i pośrednimi działaniami serwisowymi - częściami zamiennymi, interwencjami serwisowymi i sprzętem.
Wszystkie wizyty serwisowe są w cenie usługi. Wyłączone są tylko wizyty związane z dewastacją urządzeń, pożarem, zalaniem i niewłaściwym użytkowaniem. Kwestia napraw regulowana jest indywidualnie w kontraktach serwisowych.
Właściciele urządzeń lub Zarządcy są informowani na bieżąco o wszelkich wykrytych problemach oraz szczegółach proponowanych przez nas działań. Dzięki temu mogą z wyprzedzeniem zaplanować termin wykonania prac i odpowiednią pozycję w budżecie.
KONE Care Intelligent Service DX - pierwsza w branży oferta konserwacji neutralnej pod względem emisji dwutlenku węgla
Zawsze dostępne dane konserwacyjne przekazywane w czasie rzeczywistym
Usługa KONE Online zapewnia Twojemu zespołowi całodobowy dostęp do danych dotyczących wydajności, konserwacji, awarii i napraw całego Twojego sprzętu za pośrednictwem prostego w obsłudze portalu sieciowego.
Aplikacja KONE Mobile pozwala na bieżąco śledzić wszystko, co dzieje się w zarządzanym przez Ciebie środowisku — z każdego miejsca i o każdej porze. Możesz otrzymywać powiadomienia mobilne dotyczące on stanu urządzeń, harmonogramów konserwacji i postępu realizowanych przez nas prac konserwacyjnych.
KONE Corporation, światowy lider w branży wind i schodów ruchomych, uzyskał certyfikat cyberbezpieczeństwa IEC 62443 dla swoich wind klasy DX oraz certyfikat ISO 27001 dla swoich usług cyfrowych, w tym KONE 24/7 Connected Services. Osiągnięcia te są pierwszymi w globalnej branży wind i schodów ruchomych
Inteligencja, neutralność węglowa, zdalna obsługa i całodobowe wsparcie sprawiają, że nowa usługa serwisowa KONE prezentuje najwyższy standard w zakresie zrównoważonego serwisu wind.
Kryzys klimatyczny sprawił, że zrównoważony rozwój środowiska znalazł się na pierwszym miejscu w agendzie, ale zrozumienie języka stojącego za zielonymi zobowiązaniami firmy nie zawsze jest proste.
KONE osiągnął kamień milowy 18 miesięcy przed terminem, kiedy to jednostki produkcyjne KONE stały się neutralne pod względem emisji dwutlenku węgla pod koniec czerwca 2023 r. Osiągnięcie to świadczy o zaangażowaniu firmy KONE w realizację zobowiązania klimatycznego i zapewnieniu najlepszych w swojej klasie operacji łańcucha dostaw na całym świecie.